Hello goodbye - Reisverslag uit Cidade Jardim Laranjeiras, Brazilië van Ilse Essink - WaarBenJij.nu Hello goodbye - Reisverslag uit Cidade Jardim Laranjeiras, Brazilië van Ilse Essink - WaarBenJij.nu

Hello goodbye

Blijf op de hoogte en volg Ilse

03 Maart 2014 | Brazilië, Cidade Jardim Laranjeiras

Madrid: 12:00 uur
Ik kan het nog steeds niet helemaal echt bevatten dat ik deze reis maak. Ik hoor of lees altijd over die geweldig mooie lange reizen. Nooit gedacht dat ik die ooit zelf zou gaan maken. En hier zit ik dan, in het vliegtuig naar Rio de Janeiro. Net overgestapt in Madrid, na een eerste korte en hobbelige vlucht. De eerste traantjes zijn al kort even gelaten op het vliegveld in Düsseldorf. Na een wat vreemd gevoel toen we daar weg liepen, des te vrolijker de stemming werd toen we het vliegtuig inliepen naar Rio! Nu wordt het echt, en ga ik mijn geweldig mooie lange reis maken! u is het uitzitten tot we in Rio aankomen, nog 9 uurtjes..

Rio de Janeiro: 22.00 uur
Eindelijk aangekomen op plaats van bestemming. Helemaal happy dat de lange vlucht erop zit, en we toch helemaal in zuid-Amerika zitten! Maar de eeste kleine problemen kwamen we al snel tegen. Slechte voorbereiding betreft het geld, dus we dachten dat we vast wel op het vliegveld konden pinnen. Alles behalve waar... Geen van de 7 automaten pakte onze pasjes. Lichte paniek sloeg al toe, want hoe komen we anders met de taxi bij ons hostel?? Gelukkig had ik mijn Amerikaanse dollars van vorig jaar meegenomen en 30 euro, dit maar omgeruild bij het wisselkantoor. Moest in ieder geval genoeg zijn voor een taxi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Cidade Jardim Laranjeiras

Ilse

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 8937

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 30 Mei 2014

Roadtrip Zuid-Amerika

Landen bezocht: